עורך דין לענייני משפחה

עורך דין לדיני משפחה

עורך דין לדיני משפחה מספק שירותים חיוניים במיוחד, ובמקרים מסוימים אף מהווה חבל הצלה עבור לקוחותיו. עורכת הדין עופרה קוניין היא מומחית בתחום, לאחר קרוב ל-25 שנות עבודה ושורה ארוכה ארוכה של בני אדם שנעזרו ביכולות הגבוהות שלה.

לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו : 054-6404177

איך עורך דין לדיני משפחה יכול לסייע גם לך?

* צוואה מדויקת שעומדת בכל הכללים – שירות חיוני אחד של עורכי דין לדיני משפחה הוא עריכת צוואות. במקרה כזה התועלת שלך היא מסמך מדויק שייכנס לתוקף בוודאות לאחר המוות, ויבטיח את חלוקת הרכוש שצברת לאורך החיים בהתאם לרצונך.

* הסכם חיים משותפים או הורות משותפת – הסכמים שהופכים הבנות בעל פה להסכם מחייב ומייצרים מציאות חיים רצויה בהתאם לאינטרסים החשובים לך, בין אם מדובר על חיים כידועים בציבור ובין אם על גידול משותף של ילד בלי זוגיות.

עורך דין לענייני משפחה מומלץ

* השלמת הליך גירושין במהירות ובתנאים אופטימליים עבורך – תוך התייחסות מקיפה לכל הסוגיות המהותיות ובראשן חלוקת הרכוש (כולל במקרים מורכבים), זמני השהות של הילדים, מזונות הילדים ועוד.

* עריכת ייפוי כוח מתמשך שמקנה שקט נפשי מלא – מסמך שמאפשר לך לקבוע מי יטפל בנושאים בריאותיים, כספיים או אחרים במקרה שלך כבר לא תהיה היכולת לעשות זאת בעצמך. ניתן לבחור גם מספר מיופי כוח וכן לקבוע מראש מגבלות בנוגע לאפשרויות הפעולה שלהם.

* התנגדות למתן צו ירושה שפוגע בזכויות שלך – גם כשצו הירושה אמור לכלול אותך אבל בפועל השם שלך לא מופיע בו, וגם כשהצו כולל אנשים שלא אמורים להיות חלק מהיורשים.

עורך דין לענייני משפחה מומלץ – זמינות, אמינות ורצינות

משרד עו"ד עופרה קוניין הוא הכתובת הנכונה בכל מקרה שנוצר בו צורך בשירותי עורך דין לדיני משפחה. לא משנה מהו הצורך שהוביל אותך לפנות אל עו"ד קוניין, בכל מקרה מובטחות זמינות גבוהה, אמינות ללא פשרות והתייחסות רצינית ומושקעת. לצד הבקיאות המקצועית לאחר השנים הרבות בתחום, מקפידה עו"ד קוניין על יחס אישי אמיתי לכל אחד ואחת, ועל גיבוש האסטרטגיה הנכונה ביותר בהתאם למאפיינים הספציפיים של השירות הדרוש. 

לפרטים נוספים ויצירת קשר חייגו : 054-6404177

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני פנסיה
עורך דין פנסיה

החיסכון הפנסיוני הוא אחד הנכסים המשמעותיים של כל אדם. מאז הרפורמה בשנת 2008, כל השכירים במשק זכאים לחיסכון כזה, וכל קרנות הפנסיה כוללות באופן מובנה גם ביטוח למקרים של אובדן

קרא עוד >>
עו"ד התנגדות לצוואה
עורך דין ירושה תל אביב

ירושה בתל אביב, וגם במקומות אחרים כמובן, עשויה להסתכם בסכומי כסף גבוהים מאוד. בהתאם עלולים להתפתח גם קרבות ירושה שעלולים להסלים מהר מאוד ולגרום לנזקים קשים מסוגים שונים. במקרים כאלה

קרא עוד >>
עורך דין ייפוי כח מתמשך
עורך דין ייפוי כוח מתמשך

עו"ד ייפוי כוח מתמשך ייפוי כוח מתמשך הוא אופציה חדשה יחסית אשר מוצעת לכל אזרחי ישראל מעל גיל 18. מהות האופציה הזו היא מינוי אדם שייקח על עצמו את האחריות

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: